Thursday, February 16, 2012

2 varda kindad/ 2 puikon lapaset

  Kunagi ammu tahtsin proovida kududa 2 varda kindaid. Kuna nüüd oli ühele noorele neiule sooje talvekindaid vaja, siis tekkis võimalus asi käsile võtta. Polnudki nii raske :)
Lõng on ebaühtlase koostisega ja seepärast tunduvad kindad veid lapergused, aga käes on mõnusad ja soojad. Kaunistuseks lisasin heegeldatud lille.

Pitkää aikaa olen halunut neuloa 2 puikon lapasia. Nyt oli yhdelle teini-tytölle tarvis lämpimiä lapasia ja päätin tehdä just ne. Ja voi ihmettä, ei ollutkaan vaikea neulominen :)
Lanka on epätasainen ja niin voi lapaset tuntua epäsymmetrisesti, mutta kädessä ovat hyvät ja lämpimät. Koristeeksi virkattu kukka.


Lõng / lanka: Novita Kaarna, Novita 7-veljestä ( hall / harmaa kukan keskiosa ) ja Novita Karusselli ( pruun / ruskea )
Vardad / puikot: 5 mm
Heegelnõel / v. koukku: 4 mm ja 5 mm
Idee / malli: oma

Ikka Teiega,

Jansa Lõngapesa

3 comments:

  1. Voi miten kauniit !
    Ihanaa kun teet tuollaisia itse keksimiäsi malleja :)

    ReplyDelete
  2. Ma olen proovinud selliseid kindaid. Minu käe jaoks on pöial väga imelikus kohas ja ebamugav.

    ReplyDelete
  3. P6rgukiz: ma pusisin ka tükk aega, et saaks ja jääks mugav, tegin lõpuks pöidlakiiluga ja nii sai mu meelest kõige parem.

    ReplyDelete