Monday, June 18, 2012

Põlvikud Mariale / polvisukat Marialle

   Maria soovis endale sarnaseid südamemustriga põlvikuid nagu olin varemgi kudunud. Värvideks valis ta roosa, teksasinise, valge ja rohelise. Ma polnudki varem sii suuri põlvikuid kudunud, arvestades, et olen ise lühikest kasvu :D
Väljakutse sai teostatud lõpuni ja põlvikud rändavad uue omaiku juurde. Loodan vaid, et ollakse tehtuga rahul, talvel jalad soojas ja mõlemapoolne rauholu on ju kõige tähtsam. Aitäh Maria, et usaldasid mind sinu soove täitma :)

Maria halusi itselle samanlaisia polvisukkia kun olin aikasemminkin neulonut. Hän valitsi lankaanvärit seuraavasti: roosa, farkkusininen, valkoinen ja vihreä. Mä en ollut ikinä neulonut niin pitkiä polvisukkia, verrattuna siihen että itse olen aika lyhyt :D
Tämä haaste on viety loppuun asti ja polvisukat lähetetään uudelle omistajalle. Toivon vain, että ollaan tyytyväisiä, talvella jalat lämpiminä ja mielestäni on molemminpuolinen tyytyväisyys tosi tärkeä. Kiitos Maria, että luotit minuun täyttämään sinun toiveesi :)


Lõng/ lanka: Novita 7-veljestä
Vardad/ puikot: 3mm
Idee: garnstudio

Ilusat suve / ihanaa kesää!

Jansa Lõngapesa / Jansan Lankapesä


13 comments:

  1. No NIIII ägedad on need sinu põlvikud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud, eks neid põlvikuid ole kootud juba tegelikult 3 paari :)

      Delete
  2. Ägedad jah, mulle ka väga meeldivad!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, tore on lugeda positiivset vastukaja.

      Delete
  3. Replies
    1. Kiitos sulle hyvästä kommentista.

      Delete
  4. Kyllä meni nyt anneli ihan sanattomaksi, ihailee vaan ja huokailee !
    On noissa ollut tekemistä ja kaunista olet aikaiseksi saanutkin :)

    Oikein ihanaa kesää sinullekin :)

    ReplyDelete
  5. Kiitti, Anneli! Joo, tekemistä oli, valmiiksi sain ja olen itsekin ylpeä. Aurinkoista kesää kaikille!

    ReplyDelete
  6. Uhked põlvikud ja väga ilusasti kootud!

    ReplyDelete