Friday, April 22, 2011

Kootud seelik

   Jätkan rohelise lainel. Näitamata on kootud seelik. Ei kellelegi muule kui ikka oma printsessile. Juba mõnda aega olen tahtnud proovida sellise tegumoega seelikut kududa. Mul on ju tütar kodus, kelle peal saan enne väiksemad mudeld järgi proovida. Seelik on kootud järgmiselt: esmalt kudusin seeliku passeosa põikipidi, sulgesin selle ringiks. Korjasin alt äärest üles silmused volangi kudumiseks ja ülaäärest väikse sooniku jaoks. Volang ja soonik on kootud ringselt. Soonikut kudusin nii palju, et sain osa tagsi keerata ja õmblesin kinni. Nii tekkis kummikanal, ajasin kerge kummipaela ka sisse ja nii püsib seelik paremini seljas rahmeldaval 2-aastasel. Tibule meeldis seelik väga ja patseerib sellega meeleldi ringi.


Vardad: nr. 3,5
Lõng: Novita Tennessee erk, särav roheline, 100% puuvillane
          Novita Freesia kollakas-roheline ja valgekirju, 100% puuvillane
Idee: omalooming
Kootud silmade arv: 22 549

Õnneks olen ostnud Freesiat rohkem. Tõsiselt mõnus, pehme ja hästikootav lõng just suvisteks esemeteks.
Järgnevalt tulevadki paar lühemat suvemaikat plikale. Nagu ma aasta alguses endale lubasin, et plikale ei osta ühtki uut suvepluusi poest, vaid teen ise, siis selle lubadusega olen hästi hakkama saanud. Mõned tuunikad, paar kleiti ja seelikut on tehtud, mõned mõnusad maikad võiks veel olla. Saan sellega hakkama:)

  Tegudeni ja kohtumisteni!

1 comment: