Tuesday, May 3, 2011

Kootud suvepluus

   Aprillikuus sai küll ühtteist kootud ja heegeldatud, aga mitte nii palju kui lootsin. Aga olgem ausad, ilmad olid vahepeal nii ilusad ja suurem osa päikselistest päevadest sai õues veedetud, sai looduses käidud ja lihtsalt kevadet nauditud: üks nädalavahetus käisime suurema poja jalgpallimatshil, teine nädalavahetus ehitasime lindudele pesakaste, kolmas nädalavahetus grillisime ja nii mu aeg kiirelt otsa saigi. Pole hullu, vardaid sai natuke ikka teritatud ja heegelnõelaga vehitud. Päris nulliring mu aprillikuu ei olnud :D
   Aprillikuusse mahtus veel viimasel päeval lõpetatud kootud suvepluus pliksile. Roheline jällegi nagu lubasin. Valmis pluusi pildi lisasin ka Isetegija PILDIALBUMISSE , kuid miski jäi siiski silma häirima ja lisasin pluusi kaelusesse ka veidi roosat ning kohendasin pisut varrukaid. Nüüd olen tulemusega rohkem rahul kui enne :D Pluus on väga kerge, õhuline, pehme ja just ideaalne kaitseks lapse nahka kõrvetava päikese eest. Olen siiani ostetud lõngaga väga rahul ja mul on õnneks sedasama sorti lõnga nii rohelise-, roosa- kui ka beezikirjut. Seega lisandub suvetooteid veelgi. Hirmsasti meeldib mulle pluusi allääres ja varrukatele kootud keerdus kahevärviline äär. Sellist toredat äärt saab teha 1-3 värvilisena ja iga kord on tulemus omamoodi. Mul on alläärest lähemalt tehtud ka üks võte ( teise pildiseeria alumine parempoolne pilt ). Varrukad on veidi puhvis, esipaneelile on kootud Drops 38-11 LEHEMUSTER väikeste muudatustega varre ülaosas, kaelus on üle heegeldatud kinnisilmuste ja aassilmustega, ühel õlapealsel on 2 nööbiga kinnis, roosad lillekesed on lihtsad ja südamikuks läbipaistvad klaaspärlid.
Lõng: Novita Freesia 100% puvvillane
Vardad: nr. 3,5 ja heegelnõel nr. 3 ja 2,5
Idee: lehemuster Garnstudiost ja allääre tegemise õpetuse leidsin netist, muu on omaloominguna sündinud.
Kootud-heegeldatud silmade arv: 21 686

Maikuu tuleb kindlasti juba uutes värvides ja tegudes!
Kohtumiseni!

3 comments:

  1. Roosa kaelus annab kohe hoopis teise mulje särgile. Ja taaskord - imeilus töö!

    ReplyDelete
  2. Niiiiiiiiiiiii armas pluus!!!!!
    Selline kuluks mu tütrelegi ära...

    ReplyDelete