Saturday, July 30, 2011

Pruunikirjud lehed

   Sügis ei ole veel käes ja ma ei mõtlegi sügisest, aga pruunikirju puuvillane lõng muutus kui iseenesest lehemustrit kujutavaks suvetopiks. Kui aus olla, siis vaimusilmas mul lõplikku ettekujutlust kudumist polnudki, lihtsalt kudusin ja jälgisin asjade käiku. Kui olin mustriosa ja sooniku ära kudunud, siis taipasin, et võiks pihikkleiti meenutava topi teha. Allääre heegeldasin roosa lõngaga üle ( seda jäi pisut üle Dropsi kleidi kudumisest ). Kunagi hiljem ( ehk järgmisel aastal ), muudan topi väljanägemist veidi, sest mul tekkis alles pärast lõplikku viimistlust veel üks idee. Aga see ootab oma aega, kui top väikseks hakkab jääma.
   Praegune sai selline nagu ta sai ja mulle meeldib. Ka tips eputas hea meelega ja kasutasin tema poosetamist pildistamisel ära.




Lõng: Novita Freesia, 100 % puuvillane, pruunikirju ja allääre ning trakside ülenõelumiseks roosakirju
Vardad ja heegelnõel: nr. 3
Idee: omalooming
Kootud-heegeldatud silmuste arv: 18 457

Suviste tervitustega,

Jansa Lõngapesa

5 comments:

  1. Ilus muster. Ja topike on kena. Lapsele meeldib, see on piltideltki näha. :)

    ReplyDelete
  2. Nii armas, lapsele paistab ka meeldivat:)
    Muster on vahva!

    ReplyDelete
  3. Aitäh heade sõnade eest!

    ReplyDelete
  4. Mulle ka meedib,väga armas!

    ReplyDelete