Thursday, December 15, 2011

Jõuluvahetus MM-s

   Võtsin sel aastal julguse kokku ja registreerisin end MM-s jõuluvahetuse paki tegemise nimekirja. Sellisest ettevõtmisest olin ammu unistanud, kuid julgusest jäi ikka puudu. Vist seetõttu, et tekkis hirm teha täiesti võõrale inimesele südamerõõmu teadmata temast suurt midagi.
Sel aastal aga paotasin suu ja küsisin mitmetelt nõu ja julgustust ning tänase seisuga on see teema leidnud peaaegu lõpplahenduse. Ise sain paki käesoleva nädala esmaspäeval ning teisipäeval panin oma päkatsid Eesti poole ajama :) Loodan, et pakk saabub viperusteta kohale.
Minule tehtud paki sisu oli järgmine: pildilt puuduvad 3 väikest shokolaadi, mille lapsed endale kohe krabasid ja suud magusaks said.
Mida ma peaksin ütlema??? Parem on vist aus olla. Olen natuke pettunud, kuna panin MM-i kirja oma värvieelistused ja muud soovid, kuid soovideks need jäidki. Võibolla lootsin liiga palju sellest projektist, ma ei tea. Ma ei alahinda tegija tööd ja vaeva, mis on neisse pandud, kuid 100% rõõmus ma ka ei ole. Antud padi ei sobi kahjuks minu värvide ja kodumiljööga kokku, seega leidis see koha tütre nukunurgas. Kas järgmisel aastal julgen uuesti sellisest suurest üritusest osa võtta, ma kahtlen.
Tean, et tegija tahtis ja soovis vaid head, selles ma ei kahtle, kuid ma ei pannud ju MM-i oma soovid ilmaaegu kirja. Kui oleks vähekegi neid loetud, oleks ehk lõpptulemused ka teised.

EDIT: nüüdseks olen palju kommentaare igalt poolt mujalt lugenud, peale oma blogi. Kahju, et inimesed ei oska ega suuda oma tegelikke arvamusi julgelt väljendada. Olen ka palju mõelnud ja arutlenud ning jõudnud järeldusele, et ma ei lase sel ennast kõigutada ning olen ka edaspidi aus oma mõtete väljendamises. Ja veel..... kui mul tekib võimalust ja aega, et uuesti sellisest pakitegemisest osa võtta, siis teen seda uuesti. Kaotada pole ju midagi, võita aga küll!

Liittyin Käsityön foorumissa MUSTRIMAAILM  joululahjojen tekemiseen. Tässä minulle tehty joululahja. Minun pikkupaketti on matkalla Viroon.



Jansa Lõngapesa

1 comment:

  1. Saan täiesti aru, miks see pakk Sulle rõõmu ei valmistanud. Krista

    ReplyDelete