Tuesday, December 20, 2011

Jõuluvahetusele MM-s punkt

   Minu eelnev postitus on päris palju kära, vastumeelsust ja negatiivsust kogunud, kuigi see polnud mul üldsegi plaanis. Kahju, et inimesed kritiseerivad ja halvustavad selja taga, mitte ei ütle mulle otseselt välja, mis mõtlevad. Iga käsitööline kannatab kriitikat ja kõik asjad ei kuku ka minul alati 100% välja, kuid ma ei tahtnud olla ebaviisakas ja valelik. Tahtsin vaid kirjutada ausalt ja midagi varjamata. Kuid sain siit õpetunni, et soositum on "valerõõm" siiratele mõtetele.... Jah, jõuluaeg on ilus, üllatusterohke ja siiras aeg, vähemalt peaks olema. Minu jaoks on, ehk mõne jaoks veel. Ja tegelikult olen ma õnnelik ja rõõmus, et osalesin selles projektis. Kahetseda ei ole midagi, pigem vastupidi.
   Oma paki panin ma teele eelmise nädala teisipäeval. Reedeks oli pakk kohal, kuid saajani jõudis see täna. Kirjutan ka lähemalt, mida kokku pakkisin.
   Olen juba suvest saadik tahtnud proovida ise disainida kaarsalli. Lugesin nii mõnegi teema läbi ja tuhlasin foorumites ning mustrilehtedel. Kui sain pihta põhipointile, siis oli vaja veel mustrit leida. Asi jäi nats soiku seniks kuni liitusin MM-s jõuluvahetuse teemaga. Ootasin kannatlikult kuni mulle loositi pakisaaja - Rasvake. Õnneks oli pakisaaja üheks sooviks sall. Siinkohal saingi ära kasutada oma huvi ja katse proovida kududa kaarsalli. Kindlat värvieelistust ei olnud ees, kuid värvigamma pidi olema erk. Lõngaks valisin peenemat sorti Novita Tico Tico punase-kollase-roosa-oranzi kirju. Loodan, et liiga kirju ei saanud. Ostsin ka omale koju seda mõnusat värvikirevat lõnga ja midagi tahaks sellest veel kududa. Mustrite klapitamine vajalike silmuste arvuga oli paras arvutamine ja kompunnimine. Salli välisserv on kootud mustrisse ja sisu lühendatud ridadega. Salli ülaservas on väike augurida. Nagu aru sain, oli pakisaaja nõrkuseks jõuluküünlad. Pakkisin kaasa ka salvrätitehnikas kaunistatud jõuluteemalise küünla. Samuti oli soovinimekirjas silmusemärkijad. Kuna ma aga ehetega sinapeal ei ole ja traati väänata ei oska, siis ostsin käsitööpoest ühed lihtsad ja tagasihoidlikud silmustemärkijad. Ehk ajavad algul asja ära. Ükski jõulupakk ei ole vist päris õige ilma heade soovidega kaartita ( kasutatud ka salvrätitehnikat ) ja ühe magusa suutäieta. Tavapärase shokolaadi asendasin hoopiski valge shokolaadiglasuuriga kaetud vaarikatega. Ma muidugi ei tea, kas valget shokolaadi antud peres armastatakse, aga kui mitte siis võib ju ka naabrinaisele või tuttavale maiustamiseks viia.
Minu tehtud pakk ka pildis:
Küünal ( mõlemalt poolt), kaart, silmustemärkijad ja shokolaadivaarikad.

Tässä nyt minun suuniteltu kaarihuivi. Neuloin sen lahjaksi Novita TicoTico lankasta ja se meni Viroon. Myös kortti on itsetehty ja kynttilä on koristettu servetti-tekniikkalla.
Poolik ja valmis sall.
 Salli detailid lähemalt.
Kogu pakk.

Lõng: Novita Tico Tico, 100 % villa
Vardad: nr. 3 ja heegelnõel nr 2,5 ülaääre üleheegeldamiseks
Idee: Omalooming
Kootud silmuste arv kokku: 34 695, millest detsembrikuusse laekub 17 180

Toredat jõuluaega Sulle, Rasvake!

Ka kõigile teistele soovin rahulikke ja imelisi pühi!

Jansa Lõngapesa

No comments:

Post a Comment