Monday, December 5, 2011

Novembrikuu kokkuvõte

   Oh, kui tegus kuu on mööda saanud. Tegelikult ei jõudnud ma kordamööda 3 haige lapse kõrvalt päris seda, mis oli eesmärgiks, aga nii mõndagi sai siiski tehtud.
   Poolikud põlvikud seisavad kahjuks siiani sellisena nagu need jäid, sest mitu kiiremat asja tuli vahele. Esiteks sünnipäevaks üks vahva valge lumepallikestega satsisall. Sall sai veidi üle meetri pikk ja kootud vaid ühest 100 g tokist. Sallile lisaks pakkisin sisse ka ühe 16 cm pikkuse salvrätitehnikas jõuluingiltega küünla. Pilti küünlast kahjuks ei ole.....
Lõng: Schachenmayr SMC Argentina 85 % polyakrüüli ja 15% nailonit, valge
Vardad: nr.5
Kootud silmade arv kokku: 410

   Eesti Maja laulustuudio laululaste ja vanemate poolt sai lauluõpetajatele kingitud minu poolt salvrätitehnikas kaunistatud suur 29 cm pikkune küünal + küünla alustaldrik. Pakki läks lisaks veel jõulutervitustega kaart ja suur Geisha kommikarp. Kahjuks läks lõpp üsna kiireks ja enne kui avastasin, et polnud küünlast pilti teinud, oli see mul juba ära pakitud. Aga ma läksin siirate soovidega õpetajate juurde ja palusin neil saata mulle küünlast ja alustaldrikust pilt. Ehk lähipäevil õnnestub mul see blogisse lisada.

   Veel on mul kaks suurt projekti pooleli, mis leiavad lõpplahenduse üsna pea. Sellest praegu rohkem ei pajata. Õigel hetkel tuleb nagunii kõik ilmsiks :)
Must-valgele lisandub siit: 51 171
Kirjule on novembrikuusse lisada: 17 515
Piilukad lisatud :)


Marraskuussa olen tehnyt paljon, mutta en vielä ole lopettanut polvisukkia ja myös 2 suurta neulomista on kesken. Tein synttärilahjaksi yhden valkoisen röyhelöhuivin SMC Argentina lankasta. Myös laitoin pakettiin lautasliina-tekniikkalla koristetun kynttilän, mutta valitettavasti ei ole kuvaa.
Myös tein lauluoppetajaille joululahjaksi  lautasliina-tekniikkalla koristetun ison 29 cm pituisen kynttilän ja lautasen. Unohdin ottaa kuvan, mutta opettaja luvasi lähettää sen.
   Jos olen lopetanut suuret neulomisprojektit, sitten ilmoitan taas.


Lumist jõuluaega oodates, 


Jansa Lõngapesa

3 comments:

  1. Todella kauniin huivin olet tehnyt !
    Tuollainen kelpaa kenen tahansa kaulaan !

    ReplyDelete
  2. Kiitokset ihanasta kommentista, Anneli!

    ReplyDelete
  3. Kiitos paranemistoivotuksista !
    Samoin teidänkin perheelle, pikaista paranemista.
    Minä olen toisenkin yön valvonut, kun tuntuu että ihan kuin kurkku olisi täynnä pieniä haavoja :(
    Ei pysty nukkumaan !!!

    ReplyDelete